Slovenačka kompanija AFormX razvila VR i XR simulatore za PC-9 i AS532: Slovenačko ratno vazduhoplovstvo prvi korisnik

1. apr 2025

Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

29. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

28. mar 2025

Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

27. mar 2025

Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

26. mar 2025

Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

25. mar 2025

Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

24. mar 2025

[POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

21. mar 2025

Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

20. mar 2025

Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

19. mar 2025

Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

19. mar 2025

Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

18. mar 2025

[ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

17. mar 2025

Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

13. mar 2025

Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

12. mar 2025

Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

11. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

10. mar 2025

Konačan poslovni i finansijski izveštaj Dasoa za 2024: Još jedna uspešna godina, ostalo da se proizvede i isporuči još 220 Rafala

5. mar 2025

Američki ubica Jastrebova u Farnborou: Priča o tri zelene zvezdice

4. mar 2025

[ANALIZA] Nesreće V-22 Ospreja: P-faktor, prokletstvo tiltrotora i imperativa tehnološke superiornosti američke vojske

3. mar 2025
„Dnevni avaz“: Bosna i Hercegovina nabavlja turske besposadne letelice Bajraktar
Bosna i Hercegovina postaje četvrti strani korisnik BPL TB2 na Balkanu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

„Dnevni avaz“: Bosna i Hercegovina nabavlja turske besposadne letelice Bajraktar

Kako je juče preneo bosansko-hercegovački ‘‘Dnevni avaz‘‘, ministarstvo odbrane Bosne i Hercegovine ugovara isporuku turskih izviđačko-borbenih besposadnih letelica TB2 Bajraktar. Avazu je ovu informaciju potvrdio ministar odbrane Zukan Helez koji je potvrdio da se radi o nabavci šest letelica.

– Dogovoramo i tri sistema za upravljanje, a imamo dvije ekipe koje su otišle tamo da se obučavaju za to. – kazao je Helez za ‘‘Dnevni avaz‘‘ ne otkrivajući više detalja.

Avaz podseća da se delegacija ministarstva odbrane BiH, predvođena ministrom Helezom, još u martu ove godine, tokom posete Međunarodnoj vojnopomorskoj izložbi u Kataru, sastala sa turskim sekretarom za vojnu industriju Halukom Gorgunom, kao i predstavnicima turske kompanije Baykar koja proizvodi bespilotne letelice Bajraktar TB2 i preduzeća BMC koje proizvodi oklopna vozila različite namene.

Takođe se navodi da se u BiH već duže vreme najavljuje i isporuka pet američkih helikoptera u okviru programa za koji je Vlada SAD izdvojila 67 miliona KM, a Avaz citira i izjavu ministra Heleza u kojoj on potvrđuje da je BiH za ovu nabavku već ispunila svoje finansijske obaveze.

Bosna i Hercegovina će nabavkom Bajraktara prvi put nakon 20 godina dobiti borbene vazduhoplove. Tako će, nakon Albanije, Rumunije i teritorije Kosovo, postati četvrti korisnik ovog tipa BPL na Balkanu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Opa! Jos malo i F-16 💪🏻

Odgovori
Ni

E jok vala nego F35 pa da Srbija i Hrvatska bace svoje Rafale u smece i nabave isto sto i BH. Ne moze komsija imati bolje….

V

Bilo bi interesantno doći do informacije jesu li na obuku otišli vojnici iz oba entiteta.

Odgovori
Ne

Po dva Baryaktara za svakog predsjednika i mirna Bosna.

Vl

Predizborna kampanja, kupice verovatno i F-16.

Odgovori
Pe

Realno, ko je ugasio ratno vazduhoplovstvo danas skoro da nema šanse da isto vrati. Albanija obučavala čak i pilote lovce u Turskoj pa ništa. Mnogo skup sport kad se jednom ugasi, uz mnogo potrebnih znanja koja su isto skupa i teško se održavaju. To je mnogo više od samih lovačkih aviona, čitav jedan sistem. Tako da, ako se ne vidi nikakav veliki državni napor i višegodišnje pripreme, od toliko komplikovanih nabavki nema ništa.

K

A hvala bogu znamo da su naše „regionalne“ države prilično nesposobne po pitanju višegodišnjih priprema, planiranja i provođenja planova.

Pe

@K
Nisu baš toliko nesposobne koliko nemaju motiva za neke velike i skupe napore sa neizvesnim povratom, bilo političkim (glasovi) bilo ekonomskim. A i sve manje ljudi nam je u državama. Od preostalih klinaca interesuje ih nešto drugo a ne RV.
BPL će biti ali sve manje država na svetu će moći da se upušta u nabavku borbenih aviona npr.

Ik

Drzava sa realnim privatnim kapitalom, odlicnim drzavnim firmama, ali sa katastrofalnim politicarskim aparatom(pojedinci se ponasaju ko diktatori) FBiH ima GDP mozda i jaci od Srbije a RS BiH ekomski lose stoje a imaju nevjerovatan vodeni i energetski potencijal(nigdje u Europi nema suma i prirodnih ljepota kao u RS). Oni(BiH)novca imaju, Oruzane Snage izgledaju pristojno ali sa zastarelom tehnikom….mnogi ce reci da je to nikakva drzava i da je bolje da se podijele ali Istra je godinama bila u Italiji sad je Hrvatska(ex-YU) i ostace tako jos dugo……Ne trebaju nam granice samo dobri poslovi i domacini…

Jo

@Ikar
Pretpostavljam da misliš na GDP po stanovniku. On je u Federaciji BiH $8,187 – a u Srbiji $11,301. U Republici Srpskoj je $7,970. Drugim rečima, Srbija ima 38% veći GDP po stanovniku od FBiH, a Republika Srpska nepuna 3% manji.

Ako gledaš ukupni GDP, on je u FBiH svega 17 milijadi dolara, a u Srbiji 75. Cela BiH je otprilike na nivou Albanije, nije za poređenje sa Srbijom.

Što se tiče Barjaktara, mogu ih nabaviti. Što se tiče aviona – teško. Generalno im ne trebaju ni naoružane BPL. Vojni budžet je jako mali, svega 220 miliona dolara. I ti Barjaktari će verovatno biti strana vojna pomoć.

Ik

@Jordan
Znaci statisticki gledano u Srbiji se duplo bolje zivi nego u BiH..:) Kad se vec bavis statistiku promaklo ti je sigurno da je ucesce njihovog vanjskog duga u BDP najnizi na Balkanu kao i stopa inflacije od 2%(svi info su transparetni)……Ipak ovdje je tema odbrana i vojska ……..Njima zrakoplovi i ne trebaju mozda dronovi, helikopteri i pokoji transportni zrakoplov……Njihovo nebo ce ionako cuvati Hrv ili Srb rafali…..:)

Jo

@Ikar
Dao sam statističke podatke IMF koji su transparentni. BiH je u ekonomskom smislu protektorat, a oni koji vode njene finansije su nametnuli pravila koja ne važe u njihovim zemljama. To negativno utiče na ekonomski razvoj. A što se tiče toga ko će čuvati nebo iznad BiH, u trenutnoj političkoj situaciji nema šansi da air policing preuzmu Hrvatska ili Srbija. Baš kao što nema šansi da Turska pošalje eskadrilu u Sarajevo za air policing.

Pa

@Jordan,
naveli ste jedan krivi podatak za GDP BiH.
GDP BiH za 2023 (prema podacima WB) nije 17 negon 27, 054 milijarde USD.

pa

@Jordan. GDP BiH je prema najnovijim podacima 29,07 milijardi USD. Međutim, ima još indikativnija priča zađto nije i veći. Naime, predsednik Srbije preko svog igrača na terenu – Dodika, blokira milijarde eura tranši EU za BiH (od čega je 1 milijarda bespovratna), a on – Vučić je uzima. Time stvara veđtačku sluku da je od nekoga uspešniji. Slično preko svojih trabanata radi i u Crnoj Gori. I gle sada, Srbija koja se zadužuje na vanjskom finansijskom tržištu pomaže Dodika i „njegovu republiku“, a dug cele BiH je 8,77 milijardi KM (oko 4 milijarde evra), a Srbije 30,7 milijardu evra

Jo

@Pajo
Naveo sam GPD za Federaciju BiH, pošto je Ikar govorio o Federaciji BiH (FBiH). Inače je broj koji ste dali, za kompletnu državu BiH tačan.
@Paralija
Ne bih ulazio u unutrašnju politiku BiH i to ko koga blokira. Samo znam da Srbija ne može da uzme pare koje su namenjene BiH, posebno ne ono što je bespovratno. Znam i da je za svađu potrebno dvoje, a da je BiH država koja funkcioniše na principu koncenzusa predstavnika tri naroda. Međutim, pre nekoliko godina sam pročitao tekst nekog bosanskog novinara, koji je sa primetio da Arapi u Srbiji grade Beograd na vodi, a u Bosni obnavljaju seoske džamije. Da li je i za to kriv Dodik?
Niska zaduženost BiH je rezultat toga što finansije BiH vode stranci koji, hajde da ponovim, treniraju strogoću kakvu ne bi mogli da primene u svojim državama. Nemački vanjski dug je 147% GDP, rumunski (najniži u EU) je 42%, a ako posmatramo EU kao celinu – oko 98%. Vanjski dug Srbije je 61%, a BiH 17%. Norveški dug je 141%, a švajcarski 243%. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt

Ni

Ne razumem cemu prepucavanje oko Bosne. BiH je nefunkcionalna drzava koja opstaje zahvaljujuci stranom faktoru. Dva od tri konstitutivna naroda ne dozivljavaju BiH kao svoju domovinu, dok treca strana radi sve da peve dve strane jos vise udalje od BiH i eventualne normalizacije i napretka BiH. U Bosni su i dalje glavne teme rat 90-ih itd. Takva drzava nema perspektivu i raspasce se cim strani faktor ugasi aparate za odrzavanjem u zivotu. Isto je i sa Oruzanin snagama BiH, to je jedna rupa bez dna gde 95 posto skromnog vojnog budzeta odlazi na plate i slicno. Ta vojska bi se u slucaju ne daj Boze i najmanjeg koskanja raspala preko noci.

Bl

Znaci BiH ce imati vise dronova nego oklopnih transportera.
I ne znam kako sad kupovina kada su trebali da prave bolji dron, tako pricao Zekan 🤷🏻‍♂️☺️

Odgovori
Sv

Taman kad covjek misli da ne moze gore od ovog ipak ispada da moze.

Odgovori
Br

A bre sad kad im se zna odraz na svim radarima obaraju se prackom, plus su standardne rakete jako slabe sa eksplozivom i malog dometa. Past Tense. Turci ih sad svim muslimanima po Evropi daju za dzabe. Bice veselo za koju deceniju, Ameri nagovorili EU da se bore protiv Rusije, koja im nije bila nikakva pretnja, nemaju nosace aviona, velike avione, niti desantne brodove, dok pravi neprijatelji strpljivo cekaju da uniste svoju industriju i velika socijalna davanja u EU sto je kapitalistima vec dugo trn u oku, Irak. Jugosavija, Libija, Svedsia pa EU. onda… Liberalni kapitalizam mora da vlada, nema vise stanova u svom vlasnistvu i mora da se jedu bube,, zato smo svi mi i stradali.

Odgovori
Pe

@Branko Zemlje EU imaju nosace aviona, i to cak i nuklearni (Francuska) sa Raffale.
Italija ima dva koja nose F-35B.
Velika Britanija ima dva velika nosaca aviona.
Spanija ima manji nosac aviona.
Jedini ko je danas u ratu su Ukrajina i Rusija, niti jedna nije u EU.

Ni

„Turci ih daji sad svim muslimanima po evropi“……
Morat ce ih dosta napraviti. Kazu 15 miliona muslimana u EU. Ako daju svakom po jedan dobro ce zaraditi taman da ga prodaju 2 dolara po komadu .

Ni

@Petrovic Dusan

Nosaci aviona koje poseduju drzave EU l zavrsili bi na dnu mora u slucaju nekog koskanja, cak i sa Iranom. U eri protivbrodskih raketa takva plovila nemaju sta da traze u modernim sukobima. Nosaci aviona mogu jos da se koriste protiv zaracenih plemena po Africi i drzava koje nemaju cime da se odbrane, a takvih drzava danas je sve manje u poredjenju od pre 30 god.
Tu bih izuzeo jedino americke nosace aviona , ne zato sto su nepotopivi, od eventualnog potapanja iz dva razloga. Prvi je, Amerika je trenutno jedina drzava koja moze da vodi konvencionalni rat bilo gde u svetu (tu ne racunam velike sile i drzave koje poseduju nuklearno oruzje). Drugi razlog je psiholoske prirodne, jer znamo kako bi Amerika odgovorila u eventualnom potapanju nosaca i pogibije par hiljada americkih mornara od strane recimo Irana. Ostalo je sitna boranija, pogotovo predstavljati EU nosace aviona kao neku pomorsku velesilu.
Usput, Velika Britanija nije clanica EU godinama…

Mi

Razumem politički momenat ali mi je ipak žao što mi ne sarađujemo sa Turskom, kako po pitanju bpl, tako i po pitanju oklopnih vozila, damohodnih minobacača, a zašto ne, i nekih zajednički projekata

Odgovori
Jo

Šta misliš, da li Srbija dobija rafale da bi sarađivala sa Turskom, ili da zajedno sa Hrvatskom pomogne Grcima, ako im zagusti? Veće su šanse da dođe do saradnje sa Izraelom.

Ni

@Jordan

Srbija i Hrvatska da pomognu Grckoj ako im zagusti u eventualnom sukobu sa Turskom?
Sve sto Srbija i Hrvatska imaju od avijacije, ili sto ce imati, nije dovoljno da pomogne ni nasim drzavama kamoli da se igramo rata za Turcima.
Uostalom Grcka je, posle Erdoganovog distanciranja od zapada i Nato-a, postala najvazniji americki i zapadni igrac na juznom krilu Nato-a. I tu se sva prica zavrsava o mogucem ratu na tlu Grcke. Jedino gde moze doci do sukoba izmedju Grcke i Turske je Kipar.
Ee tu bih se osvrnuo na Milanov komentar i nedoumice zbog cega Srbija ne saradjuje sa Turskom po pitanju razvoja BPL itd. Odgovor je jednostavan, Srbija je jedan od najvecih izvoznika naoruzanja i vojne opreme Kipru. U godinama pred nama prodaja srpskog oruzja Kipru bice jos veca jer Srbija radi na razvoju novih raketnih sistema i raketa za koje je grcki deo Kipra vec zainteresovan. Iz tog ugla treba Glendati i na tursku prodaju Barjaktara tkz. Kosovu, a sada i Federaciji BiH, a dosta toga du im i donirali ili ce donirati u vidu oklopnih vozila i slocno.

Jo

@Nikola
Stvar je malo komplikovanija, priseti se kada je pre grčke nabavke rafala, u trenutku zatezanja između Grčke i Turske, francuski nosač uplovio u Egejsko more. Francuska ima ambicije da formira evropski odbrambeni blok. Grci će imati kvalitetnije vazduhopovstvo od Turske, 40 F-35 i 24 rafala, 84 F-16 block 72. Turska će imati 40 F-16V i još 78 F-16 block 70. (Block 72 ima Pratt & Whitney F100, a block 70 General Electric F110 motor.)

U takvom odnosu snaga, dodatna 24 rafala iz Hrvatske i Srbije bi i te kako mogla da pomognu Grčkoj. Naravno, priskočili bi u pomoć i sami Francuzi.

U slučaju sukoba, Turska bi morala da napadne Grčku kroz američku bazu u blizini granice (Aleksandrupolis). Morali bi da osvajaju ostrvo po ostrvo. Pri tome bi Grci leteli sa Krita, iz baza gde su smešteni Amerikanci.

Iv

Barjaktar završio svoju neslavnu istoriju u Ukrajini.Trajao tri meseca i to je to Ne znam ko bi ga danas uopšte i kupio??

Odgovori
Su

Slazem se da je Barjakrat zavrsio pricu u Ukraini, ali nije na Balkanu i na mestima gde nepostoji viseslojna PVO.
Barjaktar je i dalje ozbilna pretanja za Srbiju i RS je za pocetak nece ce voziti lokalci nego turci sa ratnim iskustvom protiv slabih PVO, ko sto su Sirija, Libija , Jermeneija a i mi u Srbiji sa nasim PVO nismo daleko odmakli od navedenih.

Ma

@Sumadinac
Za prvi deo odgovora se slazem, ali za drugi deo gde kazes da je barjaktar pretnja za Srbiju, situacija je daleko drugacija. Trenutno nasa pvo, sa ovim sto do sada imamo i u kordinaciji sa Vojinom, pogotovo kada isti bude kompletiran sa svim kupljenim radarima, je daleko od poredjenja sa okruzenjem Balkana i navedenih zemalja. Barjaktari bi sto se tice Srbije sada mogli praviti stetu samo nekim zabacenim ili perifernim polozajima ili da ako imaju srece nalete na rupe (kojih ce biti, ali treba ih otkriti sto nece biti lako) u nasoj pvo, koje jos nema dovoljno za pokrivanje cele zemlje. Medjutim, radi se na dopremanju novih diviziona i kratkometne (Hq17) i srednje/daleke pvo (fk3) i jos nekih drugih vrsta kratkometnih pvo.. Plus nabavljace se i dodatne kolicine izraelskih radara za pasarse i harpase…

Su

@Markos
Postovani,slazem se sa vasom analozom da ce PVO Srbije da bude sposobna da se odupre u buducnosti kako kazate ka dodju dodatni Fk3 i Hq17 sistemi,novi radari i harpas koga ima samo jedan komad.To je buducnost.A sta imamo sad, sa ovo malo modernih sitema PVO nismo ni ukom smislu jaci i bolji od Jermena per rata u Karabahu.Pa nama su neve i kubovi naj masovniji sistemi PVO a njih brjatar rastura ko peto plevu. I jos nesto kako sad stvari stoje Brjaktare im Albanija, TZVKosovo i mace ih Bosanska federacija.Hrvacka planira da ih nabavi i ih koristi u sadejstvu sa Himarsim. Pa kad se svi zajedno udruze eto nama igranke. Jos jedno pitanje sta je sa nasom trupnom PVO? Dali je ustanju da zastiti trupe na marsu od Barjaktara? Eto to ti je sadasnjost.Tako da samo viseslojna PVO moze da vrati balas snaga na Balkanu. Nase okruzenje je odpilike isto kao is kao Izraelsko i mi treba da ucimo od njih kako da razvijem viseslojnu PVO i oberbedimo nase nebo od raznoraznih pretnji.

Ma

@Sumadinac
Opet se delimicno slazem i to u delu da treba i dalje razvijati i nadogradjivati nasu pvo, jer ce to biti jedan od najbitnijih segmenata u ratovima buducnosti. Ali sto se tice barjaktara i njihove opasnosti po Srbiju opet kazem da je situacija daleko drugacija nego sto ti mislis. Bespilotne letelice su obarane i za vreme Nato agresije veoma uspesno, i to u uslovima kada smo morali stalno da gasimo radare i sisteme zbog Nato aviona koji su pokrivali svaki pedalj. Tako da ti Bukovi i Neve su tada bile sasvim sposobne sa obucenom posadom da se zastite od bplova u uslovima konstantne opasnosti iz vazduha. Sustina je u obucenosti posada i koordinaciji sa obavjestavanjem i osmatranjem na terenu. Barjaktar nije nikakav revolucioni bpl u odnosu na tadasnje americke, jedino sto sada imaju bolje vodjene rakete i dalekometnije, ali su skoro isto vidljivi kao i vecina bplova, nisu stelt bplovi, i rat protiv neorganizovane pvo u Jermeniji ih je vinuo u marketinskom smislu, i zive na temeljima te slave. Tako da bi bez Nato aviona u vazduhu i tadasnja nasa pvo se lako nosila i sa danasnjim barjaktarima. A mi sada sa ovim trenutnim kolicinama hq17, fk3, pancirima, modernizovanim bukovima, pasarsima, mistralima, modernizovanim postojecim radarima, novim talesovim radarima koji su vec stigli, izraelskim radarima koji su vec stigli, imamo sasvim dovoljan potencijal da se odbranimo od brajaktara ili slicnih bplova.. I nasa trenutna pvo je daleko ispred Jermenske koju su turci razbili, po sredstvima, obucenosti, strucnosti kadra, situacionoj svesti.. Kao sto sam vec rekao sami barjaktari bi mogli praviti neku stetu ali zanemarljivu u vojnom smislu. Ali slazem se da treba jos mnogo raditi na poboljsanju i masovnosti svih tipova pvo.

Ni

@Markos

Slazem se sa svim sto ste napisali.
Jedino bih vas ispravio vezano za Nato BPL 99e. Bespilotne letelice koriscene tokom agresije na SRJ, a pre toga u Republici Srpskoj, nisu imale nikakvo naoruzanje. Koriscene su za izvidjanje i lociranje polozaja VJ posle cega bi vrlo brzo njihova avijacija dejstvovala.

Ka

Sta sve covek moze procitati, u BiH ne postoji vlada (jer je to slozena drzavna zajednica poput EU) vec postoji Predsednistvo troclano koje vodi spoljnu politiku a Savet ministara je njegov pomocni organ. Na celu Saveta min nalazi se Predsedavajuci a clanovi su izmedju ostalih „ministar odbrane“. No, ni taj „ministar“ ne upravlja „ministarstvom“ samostalno jer je vojska i odbrana u nadleznosti entiteta tako da ima i 2 zamenika minstara (po jedan iz reda sva 3 naroda). Dakle, taj „ministar“ za bilo sta treba da ima saglasnost oba zamenika ministra, pa zatim Predsedavajuceg Saveta ministara, pa celog Saveta ministara (gde se glasa ili konsenzusom ili postoji mogucnost veta iz svakog entiteta), pa zatim odluku Predsednistva troclanog gde se takodje odluke donose konsezusom i postoji mogucnost veta. A pored toga, mora da postoji i odluka Parlamentarne skupstine koja ima 2 doma, Dom naroda i u kom takodje u svakom od domova postoji pravo veta u svakom od domova a ako se saglase oba doma odluka je validna. Pa sad vi sami procenite tu „informaciju“ o nabavci/kama. Smesno!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor